Onsdag 21/2 Vardag igen!!!

....Så var det då vardag igen OCH snö-storm.
Hallå Snö-storm!!!
Jag och barnen har varit hemma.
På eftermiddagen var vi ute i pulka-backen och åkte snow-racer.
Måns och Kalle byggde gupp och Ingrid skrek som en stucken gris för att hon ville åka hela tiden!
Det snöade och  blåste, stackars Kalle grät när vi gick hem från affären för att det gjorde så ont på hans skinn.
Väl hemma drack vi iallafall varm choklad och åt bullar.
Nils kom knappt hem för all snö-kaos på vägarna.
Vi har ätit Kyckling i banan och purjo och ris.
Nu sover barnen och Nils ligger tryggt i soffan och är mätt och belåten, han tycker det e sååååå skönt att vi är hemma.
Jag själv har tvättat hela dagen och packat upp och det var inte lite det!?......(skämt, alla blir så upprörda när jag skriver så....).
Ikväll ska jag krypa ner i sängen tidigt när det stormar och snöar ute och läsa MAMA & Svensk Damtidning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0