Mandag 19/2

"BREAKFAST AT TIFFANYS" !
Nastan....men var dag borjade iallafall dar...pa Tiffanys.
Ja, Siggan bor ju typ granne med "Tiffanys" sa dar borjade morgonen efter frukost och lite lugn & ro pa morgonen.
(Kvallen innan hade vi suttit uppe och skrattat sa vi nastan kissade pa oss nar vi satt och berattade olika saker for varandra, systrarna).

Vi fortsatte upp pa Sloane Street med alla lyx-butikerna.
 Dar var vi en butik som hette RACHEL RILEY (se hemsida) dar det var 70% och ja.....bara HELT fantastiska barnklader. Sa dar fick faktiskt Ingrid en liten OUT-FIT!
Vi gick sen  vidare genom Hyde Park till Oxford Street (inte min favvo-gata men anda).
Dar hittade jag iallafall "jatte-snygga"...(typ inte) fotbollstrojor till Mans (Chelsea och Manchester).
Han kommer iallafall bli OVER-lycklig!
Vi motte upp kusin Malin och lill-sysslingen (till mina barn) RAKEL, jamngammal med Ingrid!
Gick i affarer, kakade lunch och sen tog Matilda taxi for att aka hem.
Vi andra fortsatte till LIBERTY for att kolla in tyger.
RALPH-LAUREN butiken (endast for barn), dar Rakel och Ingrid sprang runt och fick ballonger.
De var hur glada som helst och Rakel och mamma Malin fick t.om med lana toaletten for Rakel bajsat pa sig, det hade Ingrid gjort innan pa Rachel Riley, jaja.....vill de ha kunder sa......
Efter detta var vi lite slutkorda, vi tog en Caffe Latte pa STARBUCKS sa vi kunde kvikna till och en ORGANIC-muffins till flickorna och akte bussen till Siggans kvarter igen!
Dar handlade vi mat  och gick hem.
Flickorna har lekt hela kvallen, Jatteroligt!!!!! Ingrid har en syssling!
Och vi har atit en god sallad och lammfile.
Malin och Rakel sover over och vi ar jattenojda over en harlig och realtiv varm dag i LONDON.
Jatteroligt att traffa Siggan som ar sa gullig, hon har checkat in olika butiker dar hon VET att jag vill ga!
Och annu roligare att fa traffa Malin & Rakel !!!

I VELLINGE:
Pappa Nils har tagit ledigt fran jobbet for att ge ALL sin tid till Mans och Karl.
De borjade dagen med att aka skridskor (deras nya favorit-hobby).
Sen akte de vidare till Tekniska Museumet.
Sen pa Bio matine, "Bortspolad".
Sen hade Nils fatt migran och matt daligt nar de kom hem.
SA NU tror jag att mamma Johanna och lillasyster Ingrid ska komma hem for att "styra" upp lite!?
Mans har ringt och han langtar SAAAA efter oss!
Nada...Nils har varit en saaa duktig pappa och javisst...han klarar det galant!
Men jag tror och VET att nu ar det nog och nu vill vi ses snart!
Och det gor vi!


Kommentarer
Cissi

jag tycker Ingrid är tapper!!!!

2007-02-20 @ 13:07:15
Sigrid

Nu har ni precis lamnat mig i London, kanns lite sorligt och tomt maste jag saga. Men jag hoppas vi syns snart! Herregud vilka fullspeckade dagar, men kul har det varit. Hoppas hemresan gar bra och att du orka bara ALLT!! Tack for dessa trevliga dagar och kvallar och halsa till killarna dar hemma. Vi hors snart! I love you kara syster!!!

2007-02-20 @ 19:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0