Lördag 10/2

Idag har jag jobbat på Factory igen 10-16.
Det var mkt folk och mkt att göra, kul!

Som den BÄSTA pappa Nils är , åkte han iväg med alla 3 för att åka skridskor i Kockums ishall.
Det hade gått jätte-bra, Måns hade minsann med sin "tävlingsinstinkt" (inte arv från mej!!!) gett sig f-n på att åka omkring som om han aldrig gjort ngt annat.
Kalle hade oxå varit duktig och åkt.
Ingrid gick runt på isen och trodde hon var is-prinsessa (enligt hennes Far).
Sen åkte de allihopa för att titta på MFF första träningsmatch mot Stadslaget (ja, jag e insatt lite då....., skratta inte Annelie).
Måns fick autografen av "Junior"...ngn Mff-player.
Måns VÄGRADE att gå därifrån så Nils och co gick i förväg och Måns stod kvar och var som förstelnad.
Han gick sen med tunga steg efter gänget i slow-motion (inte ärvt från mej!!!!) sur för att han inte fick se klart.
TÄNK! Om han fick följa med och se ngn match ngnstans typ i Europa, DET hade han bara blivit SÅÅÅÅ lycklig över!

Jag själv kom hem vid 16.30 och Nils och barnen satt och spelade spel, Hugo.
Ingrid skulle kasta tärningen hela tiden och fick utbrott så fort pojkarna tog den.
Tur att jag kom hem så hon kunde få lite "mamma-gos"!
Hon var som en galning ikväll och sprang runt runt, skrek sitt glädje-tjut och dansade.
Jag provade hennes nya H&M-utstyrsel på henne......."bikini-beach á 2007" och en liten söt  "Spring-cotton-hat", så gullig!
Hon ÄLSKAR verkligen att prova kläder, springa runt till bröderna och pappan och visa UPP!
(ja, ok det kommer väl ändras när hon blir punkare i tonåren,....jag veeeeet!).

Ikväll har jag och Nils ätit färsk pasta med entrecote och svamp, gott!
Vi och pojkarna har kollat melodi-festivalen och Matildas kompisar "The Ark" gick vidare, coolt!
Jag själv hejade på Jessika Andersson, tycker hon är snygg och proffsig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0