HAPPY VALENTINE!

HAPPY VALENTINE!

VI ÄLSKAR ER ALLA!!! ......ÄVEN IFALL VI INTE VISAR DET JÄMT!


Idag har jag fixat och trixat på Factory!
Åkte sen till DAGIS för där var det  " HAPPY VALTENTINE-drop in fika", jättetrevligt!
Kalle var eld och lågor, barnen hade bakat kakor som de serverade.
Kalle serverade den största Hjärtformade kakan till honom själv, den mellersta till mamma och den pytte-minsta till Lillasyster Ingrid!
Det var ett trevligt arrangemang!

Vi åkte sen och hämtade Måns, som hade varit i på utflykt!
Ja, de hade varit och åkt skridskor (med matsäck) i Trelleborgs ishall!
Måns hade åkt och åkt, han hade inte hunnit äta ens.....
Roligt för dem!

Vi åkte hem och bakade pizza-bullar (Måns tjatat), de blev ganska bra och ett bra tips till alla mammor.
Pizza-bullar (har recept), som man kan frysa in och ha som mellanmål eller ha som matsäck, perfekt!
Det åt vi sen till kvällsmat tillsammans med Tomatsoppa!

Ikväll har jag och Nils firat VALENTINE DAY!
Nils hade köpt Champagne (gula änkan) igen! så det har vi skålat i och suttit och skrattat!...(en Onsdagkväll..................).
Jag blev så uppvaktad så.......fick en fin bodylotion från Elizabeth Arden.
Och Nils fick en fin Filippa K skjorta!
Tack! min käre älskade Nils!
Och VI , alla 4, (johanna, Måns, Karl och Ingrid)  uppskattar dej och att du står ut med oss och våra personligheter!
Det är inte alltid lätt!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0