Fredag 9/2

CHAMPAGNEN VAR JÄTTE-GOD!
OCH......det kändes vuxet och härligt att säja att "riktig" Champagne såsom "Gula Änkan" (400 kr flaskan) verkligen smakar SÅÅÅÅÅ mkt bättre och godare än annan "hitta-på"-Champagne.
Vi drack den rätt snabbt och njööööt!!!!

Så kom då ODDAN till sist....fast bara 4 olika modeller.....
Folk var som galningar.......de rev och slet i kartongerna och jag fick snällt säja till dem att de kunde "hija" sig lite.
Jag var ju liksom tvungen att först ta ut storlek till mej sen larma och pris-sätta och sen hänga upp.
Men det hade ingen förståelse för.
Herregud!
Dagen gick super-fort och lika snabbt plaggen kom lika snabbt försvann dem (jag tog bara en blus till mej själv, modell # 320, puder-rosa).
Och än har inte koftorna kommit, jajaja......
Som ni förstår har jag då jobbat på Factory idag.
Så himla kul att vara "back in town" så att säga.
Jag Älskar verkligen att jobba i butik och i butik där det händer lite grejer, alla handlar och det är trevliga kunder och inte sura "Näset-bor" (förlåt!).
Åt en bönsallad till lunch och dagen gick rasande snabbt!

Nils hämtade barnen och alla satt nyduschade, mätta och belåtna på rad i soffan (alla 3), så GULLIGT!,
och åt popcorn när jag kom hem.
Nu är liksom Ingrid MED. Hon hänger med pojkarna och vräker i sig popcorn mest av alla och njuter i fulla  drag av att få vara MED.
Jag lagade vår traditionella fredags-mat: 
Entrecote, ugnspotatis och bea-sås. SÅ gott!  (med ett gott röd vin till).
Kollat på "Så ska det låta" (vårt favvo-program) och Ingrid har somnat och pojkarna har fått ligga i soffan tillsammans med oss och njuta av att bara få vara med Mammi och Pappi.


Köpte LANCOMES nya (ULTRA 35-AGE SELUTION-MEGA-SUPERSTARS) ansiktskräm (innan jag åkte hem), Sara (Factory) har tvingat på mej det.
Hon säjer: -att nu minsann går det bara utför! Rädda eller förlora!
Så ansiktskräm, tvål och ansiktsvatten åkte ner i shoppingpåsen.
Det e ju helt hemskt vad man ändå blir påverkad.
Min HY känns helt plötsligt helt annorlunda och fin och fräsch som en len "barna-rumpa".
Och jag är från och med idag noga med att bara tvätta mej med MIN tvål och INTE  ngn skrumpen, intorkad gammal tvål-bit.
Väldigt viktigt med ansiktsvatten oxå....(sa "smink-tanten"), det var typ 10 år sen jag använde ansiktsvatten.
Förlåt Biotherme att jag övergivit dej!
LANCOME är numera min bästa vän!


Kommentarer
annelie

Kul, jag köpte precis samma blus idag, fast i vitt! Trevlig helg!

2007-02-09 @ 22:09:29
johanna

hej!
KUL!
Den e faktiskt JÄTTE-gullig och otroligt användbar.
Köpte en i somras en vit med brun spets och den har jag verkligen ANVÄNT!
Så det var ett bra köp Annelie och ett bra pris oxå tycker jag.
Trevlig Helg!
hur är det med familjen???
Kram Johanna

2007-02-09 @ 22:18:13
Annelie

Kan även tipsa om Lancomes mascara Léxtreme, superbra verkligen! Det är jättebra med familjen. Det funkar kanon för Alicia på dagis sedan två veckor, såå skönt! Kram Annelie

2007-02-10 @ 13:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0