Fredag 16/2 LONDON, HERE WE COME!!!

Idag är jag så sjuk så sjuk.....stackars mej!.....Har banne mej varit förkyld sen den 15 Januari, det är ngt fel!!!!
Har Tvättat och packat till våran LONDON-tripp lyx-tjejerna ska göra imorgon (Lyx-brudarna är då jag och min lilla dotter).
Jag tänker ALLTID....nu ska jag packa lite....resa med en liten mini-bag och slippa med en stor tung resväska och 10 plastpåsar (jag är kallad Bag-Lady av min man).
Jag skulle igentligen vilja ha ut-tänkt olika kläd-kombinationer från dag till dag men ack Nej!!!
Jag är totalt oorganiserad med sånt, packar helt konstigt och mkt.
Jag tänker typ att jag inte kan veta INNAN vad jag vill ha på mej JUST den dagen!
Eller vad lilla Ingrid ska ha på sig!?
Så nu har jag ändå packat vår största resväska (ok, neccesär och blöjor tar stor plats).
Men herregud.....man måste ju ha stor plats till ALL shopping  :)  man ska hinna med!  (SKOJ SKOJ).

Idag har Måns tränat MFF.
Och nu måste STOLTA mamman skryta lite....
Måns har nämligen blivit uttagen (12 st) av 150 fotbollskillar födda -00 att spela Cup.
Jag blev så stolt och Måns var stoltare han och pappa Nils då!!!!???
Ni förstår att en TOTALT icke-sport-intresserad mamma  som jag, har då en son som ÄLSKAR sport och är så duktig, jaaaa...det blir bara FÖR mkt.

Ikväll har Nils och jag ätit Oxfilé, pojkarna har varit uppe och vi har kollat Slalomen (skit-trist!), och sen "så ska det låta".
Men nu måste jag snart gå och lägga mej eftersom vi, "JET-SET"-brudarna ska åka till London imorgon bitti och det ska ju bli såååå underbart Roligt!
Vi ska åka tillsammans med Moster Matilda och hälsa på Moster Sigrid.
Vi ska på i Siggans familj (som är i Sverige) så vi tjejer bor i deras 4-våning-pent-house på SLOANE SQUARE!  ( in the middle of London.....måste träna lite "swenglish now!!!).
Hallå, bättre kan det väl inte bli.
Vi kommer hem Tisdag kväll ( så vi får 4 hela dgr).
Nils och pojkarna har redan dagarna väl-planerade, det blir fotboll, hockey-skola, kalas m.m.  och mkt Mcdonalds och Burger King och sånt tufft!
De kommer bara att kolla på sport och såna där "kill-program" som jag hatar, men jag tror....VET att de kommer sakna oss oxå.
Mamma-betjänten och Ingrid-gosetjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0