Tisdag 4/12

Jobbat på Factory hela dagen, och eftersom Vårens Odd Molly redan kommit så har det varit x-tra mk att göra.
Lilla Ninni, det första hon sa till fröknarna, när de frågade hur det var med henne, när hon kom till dagis idag var:
-Pappa "log mej hä på amen"! = Pappa slog mej här på armen!
Herregud, jag förstår INTE vad hon fått det ifrån, för INGEN har ens nämnt ngt om att Nils skulle slagit henne.
Ja, fröknarna skrattade förstås men ändå....
Nils byter nu till vinterdäck på bilen, jag lägger ungarna och sen ska vi nog "göra iordning" julkorten på datan.
Sen måste jag lägga mej tidigt och peppa mej lite, för imorgon  ska jag vara:
PERSONAL SHOPPER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0