The Weekend 15-16/12

Tjhoo!!
What a night!
Jag såg bara stjärnor framför ögonen hela dagen igår
Jag var sååååå tröööööööööööööött!
Vi kom hem 04.30 i Söndagsmorse!
04.30!!!!!!!!
04.30 för 3-barnsföräldrar som vet att ens barn vaknar typ 07.00 = INTE BRA PLANERAT!
Men vi hade kul!!!
Nils och jag tog tåget över till Köpenhamn vid 19 tiden.
(Jag hade jobbat på dagen och Nils kört runt på ungar, Måns som spelade tomte-cupen (MFF), det gick bra.
De kom 3:a av 20 st lag, men OBS! då mötte de bara....99:or, alltså 1 år äldre än dem själva.
Men Måns var jättemissnöjd och tyckte INTE det var bra, Nils tyckte de var jätteduktiga och kämpade på.
Kalle, han hade sin avslutning på Malmö Redhawks, och fick medalj och foto).
Tillbaka till Lördags eventet........
Nils och jag mötte först upp de andra, Sara, Andy, ia, Christian, Ingrid, Lars och Helen på Hotel d´Angleterre.
Det e mitt favorit-Hotel, inte för jag bott där, men jag skulle vilja....
Det e så tjusigt och fint, där drack vi Champagne och skålade.
Sen spatserade vi bort till CUSTOME HOUSE.
Jag skrev innan att det var en utav K-hamn finaste Resturanger, kanske inte tjusigast men coolast och jäkligt snyggt!
Där drack vi mer Champagne och åt en 5-rättersmiddag, som var god!
(tyvärr har vi blivit så kräsna både Nils och jag, inte för att vara snobbig men...)
Herregud! Sara kan ju konsten att bjuda på sig själv (vilket jag uppskattar såå av folk).
Vi skrattade, flamsade och hade det så TREVLIGT!
Nils, han var så trevlig och underhållande, och alla tyckte min man var sååå charmant!
När vi ätit var klockan typ 1, och då skulle man igentligen kunnat dra hem....men eftersom det var "icke-barns" folk vi umgicks med var det bara att dra på sig "fest-leendet" och fortsätta festa hela natten lång.
Vi fortsatte till Grillbaren, Nasa, till vi til slut hamnade på ngn jazz-klubb.
Vid 4 var det helt ok för oss :)
Så vi tog alla taxi hem så vid 04.19 var vi hemma.
Men OJ! vilken helkväll/natt!

På Söndagen vaknade barnen 07.00 och då var det bara att stiga upp, nja, nästan....
Jag var TVUNGEN att bege mej till stan för att låna ihop stylist-grejer tills Måndagens fotografering men....det var ju bara att göra.
Nils var hemma med barnen och frostade tydligen av frysen.
På kvällen kan man säja att vi tog det lugnt med hämt-mat och bastu.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0