Onsdag 19/12

TACK ALLA FÖR OTROLIGT FINA JULKORT!

idag har jag jobbat på Factory hela dagen, och innan dess lämnade Kalle och Ingrid julgåvorna till fröknarna som blev glada och tacksamma!
På Factory är det fullt ös!
Det är roligast med alla män som kommer in, som frågetecken......
De vet inte ALLS vad de ska köpa och då nästan bestämmer man över dem, visar upp lite förslag som de godtar med hull och hår, kollar inte på prislappen utan är tacksamma att man hjälpt dem med årets svåraste uppgift, Julklappen till frun!
Haha....
Hämtade barnen som var sist kvar, men som tur är ska de ha jul-lov tills den 8 Januari.
Och det kan inte hjälpas men Nils har upp över öronen med jobb och jag jobbar som en liten idiot, jag också.
Kalle hade gjort så fint jul-pyssel på dagis! och av Ingrid fick vi ett fint julkort hon knåpat ihop.
Måns tränade sin sista MFF-träning detta år och firade av det med en glass, som pappa Nils alltid köper den sista träningen.
Nu ikväll har jag mest plockat och käkat knäck, för den blev så god och lyckad.
Och barnen älskar den, så jag får väl göra ett gäng till med knäck, det är ju faktiskt super-enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0