Torsdag 16/8

Ja, usch vad tiden går....
Nu har jag varit hemma med barnen...tja...vi är inne på vår 7:nde vecka.
Det känns rätt så skönt att jag har kunnat ha möjligheten att vara hemma med dem så länge.
Vi har legat på stranden Måndag och Tisdag...då vi hade underbara dagar.
Barnen lekte o badade.

I Tisdags följde lilla Matilda (barnens syssling) med hem och sov över.
Det gick så bra! och hon är en så otroligt gullig tjej!
Måns och Kalle...ja, även Ingrid diggar henne skarpt!
På Onsdagen regnade det så vi var i stan alla 4 och försökte hitta 38-årspresent till Pappa.
Inte lätt....
Kollade även in lite höst-nyheter.
Ni förstår...jag måste hålla mej "ajour"!

Idag har min gamla kompis FRIDA  (sen då 14 år tillbaka) varit och hälsat på.
Med sina 3 barn (NORA, TEA & HEDVIG).
Det var evigheter sen vi sågs, och det var så kul att ses igen!
Hon var så glad o lycklig och KÄR!!!!

Annars så rullar det på i ett känns det som.
Har börjat läsa böcker igen.
Och det är kul.
Just nu håller jag på med Camilla Läckbergs deckare.....super bra och spännande.
Det e så man blir beroende.
Det började på semestern, då jag fick tag på en utav hennes romaner.
Läste även EMMA HAMBERGS " Brunst-Kalendern", den kan jag skarpt rekommendera!!!!

På övervåningen byggs det och målas för fullt.
Det e en sån förändring så det e inte klokt.
Från en TOTALT oinredd RÅ-vind som såg ut som en spökvind har det sakta men säkert börjat bli en riktigt fin övervåning, med 4 sovrum, 1 allrum, 1 toalett med liten pytte-bastu.
Vitt, fräscht och fint.
Det känns både overkligt och jätte-kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0