Tisdag 28/9

Idag har jag påbörjat min nogranna städning hemma.
Började med pojkarnas rum där jag sorterat bort gamla leksaker och "skit", så det ska bli lättare att "flytta upp" sen.
Fortsatte med skåpet i stora rummet och skänken med alla cd och dvd skivor.
Hallå! Bara på det lilla...så slängde jag 2 svarta sop-säckar, det e ju nästan skandal hur mkt man har som man inte behöver, tydligen.
Nu ska jag fortsätta med alla rum har jag tänkt... (och jag hann inte ens pojkarnas garderober).
Måns tränade MFF sen, och Kalle lekte med en kompis.
Jag sydde på påslakan till Ingrid, det blev väldigt gulligt måste jag säja.
Nu har man kommit in i en sån där "sy-period" igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0