Onsdag 29 AUGUSTI

Idag för 9 år sen, alltså....29 Augusti 1998 gifte jag och Nils oss i Hossmo Kyrka i Kalmar.
Den dagen kändes det lite...varmare.
Det var sol och regn omvartannat, precis så det ska vara på en bröllopsdag har det sagts.
Och så....kan väl vårat äktenskap vara...lite regn och lite solsken omvartannat.
Precis som det ska va!

Så Nils, han kom hem med ett fång röda rosor.
Då blir man ju super-glad.
Så ikväll ska jag laga en god middag tlll oss 2 när barnen somnat.

Idag har jag letat handfat och komoder och toalettstol till vårat nya badrum.
Det e nästan jobbigt att välja, leta och kolla priser.
För det e ju ett enormt stort utbud.
Men jag tror...att jag hittat ett helt ok, med ok pris.
Sen mötte jag svägerskan Anna som var i Malmö i jobb-ärenden, vi åt lunch och gjorde stan.
Trevligt, som vanligt!


Kommentarer
Anonym

Supergrattis!!
bra jobbat bada 2!!!
kram karin

2007-08-29 @ 22:33:22
Anonym

Ha en nice bröllopsdag stor kram till er båda

2007-08-29 @ 23:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0