NILS 38-ÅRSDAG 18 AUGUSTI 2007

Idag fyller Nils 38 år!

Min Make...
Älskade, bästa vän och mina barns far!

Han firades av hela familjen!!!
Han firade även MED Malmö FF, eftersom han besökte matchen på eftermiddagen.
På kvällen kom stora syster Anna, Anders och kusin Pauline 16.
Vi var på PUBEN i Höllviken och åt allihopa.
Där är det både bra, billigt och barnvänligt!
Åkte sen hem igen och avnjöt min egenhändigt gjorda Glass-bomb (favorit i Familjen).
Hoppas han var nöjd!

Idag, Söndag har vi inte gjort ngt speciellt.
Nils och Måns e nu och surfar i Abbekås hos goda vänner.
Måns var lyrisk och sa:
-Mamma! Jag längtar tills jag står och åker på vågen igen!
-Kanske jag "tubear" idag!
Jaja....Jag själv ska snart gå och läsa min deckare, Isprinsessan!
Eller som Måns kallar den:
Mördar-boken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0