Tisdag 3/2

Idag var det kallt igen! jobbigt!
Fixade med skyltning och rekvisita på factory.
Mötte upp Poonam och lunchade på Bonjourno.
-Poonam, du är så rolig!
Och nu har vi bestämt att börja "vårt nya liv".
Ingen shopping på ett tag....... m.m.
Vi hann med en liten vända på H&M, men då köpte bara Poonam "dagis-kläder" så att säja.
Jag köpte även födelsedags-presenter till Måns.
Och jag ska ju säja att allt börjar på F och slutar på BOLL.

Åkte och hämtade barnen lite tidigare och lagade Lasagne.
Måns hade varit på utflykt med fritids till Falsterbo Kyrka, där de hade grillat korv och haft det skoj.
Ikväll har jag strykt, plockat undan....det tar ALDRIG slut!
Och köpt lite fint "Troll-pil" som jag hängt mina "Design-Stockholm" glas-ägg i, och det blev nog  effektfullt.
Ingrid är bara sååååå cool och hela familjen skrattar åt henne när hon sätter igång och "showar" och gör "arga-gumman-grimasen"!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0