Tisdag 10/4

Vårt Tysklands-besök är här så då får vi åka till Malmö för kolla in lite skånskt mode!
Efter lunch-tid åkte jag, Ingrid, Karin och Henrik till stan.
Gick vår "lilla vanliga runda".....Hansa, Butik Blå, Factory m.m.
Vi var även i den danska barn-klädesaffären på Caroli City (av alla ställen), den rekommenderar jag.
Det finns så söta kläder och det var t.om 50 % på en del kläder (givetvis när Karin kommer på besök) så lite kläder inhandlades där.
Jag köpte en rosa miniature tunika till Ingrid och ett par turkosa freoli byxor.
Efter stads-besöket åkte vi hem och hämtade barnen.
Vi åt sen Lasagne och Nils och Farfar kollade fotboll hela kvällen medans jag och Karin försökte få våra 5 VILDINGAR i säng, som till slut somnade.
Vi skulle igentligen kollat film men jag är bann-lyst där eftersom de påstår att jag repat upp en film (inte sant!) och är skyldig 800 kronor!!!!
Så vi åt toblerone-jordgubbs efterrätt och glass och satt och snackade istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0