Måndag 16/4

Idag har jag varit på stan hela dagen för att fixa till Skåne-trafiken jobb imorgon.
Det e rätt mkt att fixa ändå.
Bara 2 modeller men....3-4 ombyten var och massa locations-bokning m.m.
Åt lunch på Steak-house hos Poonam, alltid lika kul att träffa Poonam.
På eftermiddagen efter jag var klar!??? ( typ lika mkt jobb hemma)...åkte jag o hämtade barnen.
Nils hämtade Måns.
Har ätit kalv-färsbiffar och pressad potatis till middag.
Måns har varit ute hela kvällen och lekt med kompisar och cyklat omkring.
Man kan verkligen komma ihåg den där känslan av "VÅR", när man cyklade runt i gympa-dojjor och bara t-shirt och kände sig fri! och fick vara ute lite längre på kvällen, till och med EFTER kvällsmaten.
Det var så underbart!
Nils  har åkt in till Mff-match och jag har lagt barnen och förbereder inför morgon-dagen.
Det e ok betalt, javisst men man får jobba oxå!
Imorgon är det HEL-dag, med början i Helsingborg på Dunkers (konst o kulturhall), sen på Hotel Savoy i Malmö och efter lunch en halvdag i Köpenhamn som slutar säkert på ngn restaurang...(om jag känner Lasse, fotografen, rätt).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0