Helgen hos Fam.Holmer

På Lördags eftermiddag åkte vi upp till Anna och co för att fira Anna som fyllt 40 år!
Ingemar, Birgitta (nils ma o pa), Karin och barnen, Nils moster och kusin var oxå där.
Vi firade henne och hon fick många fina presenter.
Fam.Holmer bjöd på Grill och vi hade en trevlig och rolig kväll.
Barnen var glada över att få träffa stor-kusinerna och vi sov över.

Söndagen var en strålande dag och helt underbart varmt.
Vi låg vid poolen och solade, Anders passade upp på oss och grillade hamburgare och barnen lekte med grann-pojkarna, samma ålder som mina.
Nils och Anna gick en promenad till havet medans jag lapade sol i solstolen.
De kom tillbaka helt lyriska och berättade att det var sååå varmt i vattnet.
Så fika-korg packades och vi gick alla ner inklusive 2 meters kusinen Jakob......som en trött men cool zoombie....spelande och sjungandes med gitarren (han e grymt duktig).
Så där satt vi i "APRIL"-solen och fikade med bakgrundsmusik spelad av jakob och mina ungar slängde av sig kläderna och badade.
15 APRIL!!! Första doppet....till o med JAG tyckte det var varmt.
En helt fantastisk och härlig dag tillsammans med Fam.Holmer!
Vid 17.00 tiden packade vi ihop oss och åkte hem.
Väl hemma var vi alla helt solbrända och trötta, packade upp lite och åt fisk-gratäng.
Allaihopa låg o mös i våra sängar som jag bäddat rent, härligt trötta efter en solig och SOFT SUNDAY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0