Torsdag 28/9

Har jobbat på INSIGHT (barnklädesaffären i Höllviken) hela dagen, det var jätteroligt!
Där inhandlades en BEDÅRANDE puder-rosa NOA NOA kofta till Prinsessan hemma, (svårt att låta bli).
Hämtade barnen sent, så det blev hämtpizza tills kvällsmat...
Ingrids nya favoritsysselsättning är att springa efter sina nyduschade storebrödrar och dra dem i snoppen! (jättehårt!).
Hon skriker sitt gläde-tjut!
Hoppas det inte blir bestående när hon blir stor....

Har ni tänkt på att Marabou lagt i ngt beroendeframkallande medel i Marabou mjölkchoklad?!
Alltså verkligen....
Man blir verkligen BEROENDE!
Både jag och fler med mej har blivit det....(man borde kanske stämma dem).

Tack! kusin Malin för du lägger många kommentarer! roligt!
Ni som INTE vet hur man gör:..... man bara läser min blogg, klickar på kommentarer sen bara skriva!!!!
VAR INTE BLYG!!! :)
Tack! Annelie, jag blir glad över att höra att du tycker jag ska fortsätta att skriva som jag gör, och att du får en inblick i MITT liv, min gamla barndomskompis! Som jag känt i 25 år!!!!
Gud! vad kul vi haft, kom du ihåg när vi åkte slalom  OBS! med slalomskidor i "vår" kulle som var mer som "cross-country" än utför!

Jag skrattar bara jag tänker på våra galna minnen!


Kommentarer
Annelie

Galna minnen ja... härom dagen kom jag på mig själv att jag sjöng på låten "det finns änglar". En kompis till mig frågade vad jag sjöng (hon insåg säkert mitt misstag) och då berättade jag för henne om när vi skulle åka slalom i Kisa. Vi stod längst bak i bussen (där alla snygga killar i sexan var) och sjöng på låten "This is England" utom du för du kunde ju den svenska versionen av låten... det finns änglar. Tyvärr insåg alla runt omkring ditt misstag, men oj vad vi har skrattat åt det många gånger!!!!!

2006-09-29 @ 12:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0