Tisdag morgon 26/9 2006

Jaha, fick precis en kommentar av min kusin:-What about your husband!
Jodå, han stod och tjurade igår kväll för jag tydligen inte skrivit ngt om han.....
NILS: 37 år, jobbar som fotograf på HAPPY Reklambyrå, han bara ÄÄÄlskar MFF, SURF, Motorcyklar, god gourmetmat, vin och en snäll fru som inte skäller.
Har säkert glömt ngt!
Vi ska nu jobba ihop HELA Okotober med Moltex och det ska bli spännande!
Har undrat innan hur det ska gå!??? Vi har ju inte ens klarat hänga upp en tavla utan att börja bråka om det, men jobbet ska nog gå bra, vi har redan småbörjat och det kändes proffsigt tycker jag, (förutom när han skulle ta med på brös....n i halvlek, det var INTE proffsigt!).
Nädå, han e en superseriös man :)..............
Nu ska Ingrid och jag iväg på "tjej-träff" på STAN (såklart!)


Kommentarer
Cissi

Toppenkul läsning! KOmmer definitivt kika på din blogg varje morgon (Datorn är vid Siris rum så jag kan väcka henne med hurtiga kommentarer samtidigt som jag läser. Bra va?) Känn presen - nu måste du ha presterat ngt läsvärt senast kl 07.06 var morgon. Inga problem för Super Woman eller hur?
Keep up the good work!
/Cissi

2006-09-26 @ 10:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0