Söndag 24/9 2006

Hej och Välkomna till min blogg!
Blev otroligt inspirerad av min kusin, Malin Ahlin i London som har bloggat i ungefär 1 år och som jag lusläst!
Nu har JAG blivit  sugen, så nu startar MIN BLOGG!
Eftersom jag är OTROLIGT pratglad och babblar o sprudlar för det mesta.....(mkt om mej själv) tycker jag det verkade perfekt med MIN EGNA BLOGG!
Här kommer jag skriva om MEJ SJÄLV!!!, mina underbara barn, min snygga man och OM MINA MÅNGA FUNDERINGAR här livet!!!
Givetvis om KLÄDER, skor, mat, vin och det mesta i livet som JAG älskar!
När jag och min familj och mina svärföräldrar var i Australien/Nya Zealand mailade jag mycket och ofta till mina nära och kära.
Därigenom fick jag positiv respons av många som tyckte det var kul att läsa det jag skrivit (jag har en tendens att överdriva) så nu kommer jag minsann blogga!...... 


Kommentarer
Malin

Hej johanna, vad kul att du startat en blogg ska bli jätte kul att läsa om din framfart i Sverige. Pussa på barnen och stor kram från lillkusinen

2006-09-25 @ 10:42:47
URL: http://mamma.blogg.se
Frida Bergkvist

Hej Jojjan och alla andra!
Jag fattar inte helt hur detta funkar men testar att skriva en första reaktion på att vår kära vän släkting väninna har fixat ett snackforum som jag fattar det.KANOOON alltså! Jobbigt bara att jag vill skriva ballt snabbt och fräckt nu när många kanske kommer att läsa. Ja Ja det kommer jag kanske in i. Har en jobbig studie uppgift att skriva till i morgon, och har inte börjat än, det är riktig ångest faktiskt. Hur många timmar av min efterlängtade nattsömn kommer det att bli?
Måste sätta på kaffe och köra igång! Hörs en annan gång och extra kramar till Jojjan m familj som är så otroligt kreativ hela tiden!!!

2006-09-25 @ 20:51:22
Maggan

Så himla skoj Johanna:) Ser fram emot att följa dej å er nära fast på avstånd!!! Richard å jag trivs jättebra i Stockholm. Jag pluggar min sista termin på universitetet. Arbets- och organisationspsykologi, gruppdynamik och intervjumetodik - VÄLDANS intressant!!! Richard söker jobb å börjar nog snart till och med bli sugen på det hele;)
BAMSEKRAMAR,
Maggan

2006-09-25 @ 21:57:19
karin

Hej Jo!Får ja kalla dig det? Kul att läsa om dig. Problemet är bara att du är så himla aambitiöös. Men du inspirerar mig.
Kramisar Karin

2006-09-26 @ 11:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0