Onsdag 27/9

Idag har jag varit på möte på Moltex i flera timmar, det e bara så SJUUUkt mkt, men hoppas det ordnar sig.
Vi börjar med katalogen på Tisdag och det ska bli kul men man vet inte vad som väntar en....
Efter det blev det snabb-lunch på Mcdonalds (usch, vad jag e onyttig hela tiden).
Åkte förbi Nils som var och fotade på Panduro Hobby i Nils andra fotostudio, hälsade på 2 utav HAPPYS nya ägare, det var kul!
Köpte tyg (nu e det mkt som ska sys nu, till kusinen m.m.)
Hämtade barnen! Måns hade med sig Albert (kompis och syssling) med hem, de sparkade fotboll i bara shorts.
Nils kom hem och hämtade Måns till MFF-träning, och jag lagade spagetti Carbonara.
Kalle fick ett 4-årstrots-utbrott för han inte fick Coca-cola till måltidsdryck....
Sen var han helt slut, åt upp maten och somnade 18.15 (OBS! han fick inte CC).

Varför har jag alltid otur och varför e jag så KLUMPIG!!!????????
Först har jag stött till min fina klocka (som e av märket R-X), och det kanske var klumpigt!
De ringde från ur-affären och sa vad priset var att laga den! det vill ni INTE veta...
Sen tappade jag eller jag vet inte vad, men kaffekannan till mocca-master gick iallafall sönder (ok, den kostar bara 150:-) men ändå......när man bara vill ha kaffe just då!
Sen....detta vågar jag inte säja men när jag FÖR EN GÅNGS SKULL skulle "låna" våran "nya" bil (som jag inte vill köra för jag VET att det händer ngt), så har den en buckla på förarsidan sen i måndags (när jag var på föräldramötet och handlade på kvällen på Willys).
Jag LOVAR: -det var INTE jag!
Jag har sån otur och jag e så klumpig!



Kommentarer
Kusinen

Jag vet hur dyrt det är att laga och framförallt rengöra dom där klockorna det kostar som en ny typ.... hemskt. Ingrid ser ut som en riktig Dahlqvistare. Jag lyckas alltid repa, buckla bilar och tappa saker. Fredrik kallar mig för jannelångben. Kanske ligger i släkten. Vi kan inte dricka CC till middag längre. Rakel (1år) blir helt galen och skriker eh eeeeeehhhhh.. Så nu dricker vi vatten kanske svagt.

2006-09-28 @ 21:46:24
URL: http://mamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0