Fredag 29/9

IDAG FYLLER MIN MORMOR GUN 77 ÅR!!!
Och även ifall vi inte träffas så ofta, ska du veta att vi tycker du är en Super-women!
Du har arbetat och kämpat hela ditt liv, tagit hand om 4 barn och vi gillar dej!!!
(mormor är hos mamma så jag vet att de läser min blogg).

Har jobbat på INSIGHT hela dagen idag...det har varit mkt!!!
Nils hämtade alla barnen.
Har lagat värsta goda ROASTER (big chicken) efter Jamie Olivers recept! (ask me and i tell...).
Jättegott! och druckit gott rött vin.
Har givetvis tittat på IDOL.....
Ingvarsons manliga idol:  Norrländska Markus! (han e lugn, cool och bra!)
Ingvarsons kvinnliga idol: Vackra Natalie (vilken JÄVLA röst!!! och hur snygg får man va!?).
Jag tycker bara så himla synd om den som åker ut...stackarn då ska den personen hem till vardagen igen och alla tänker: -så "looser-aktigt"! och mamman o pappan tycker synd om sitt barn men e samtidigt  lite besvikna över att just deras barn inte gått vidare........

Jag har ett problem:
Det är typ varje dag.....
Stressar hem med 3 hungriga barn och typ 4 kassar mat, låser upp dörren hastigt och lägger sen nycklen.....VAR!?????
Bilnycklen lägger jag ofta i BH:n för jag kan inte lägga den på bordet (det betyder ju otur) och jag lägger den där för att just det! inte glömma vart jag lagt den....
Sen när jag sen ska iväg nästa gång....
VET JAG ALDRIG VAR JAG LAGT NYCKLARNA....Jag letar ihjäl mej och detta händer ofta och alltid!
Ringer Nils på jobbet för att fråga OM han tagit dem eller om han sett dem ngn stans, sen blir jag alltid försenad till saker för jag måste leta.
Har ngn ngt bra "recept" på detta??

Förresten....idag när jag kom hem fick Nils en Fredagspresent av mej!!! (snälla Johanna!....)
En svart och cremefärgad halsduk av märket Fred Perry, as-snygg!
Nils tyckte oxå det!!!! Men fällde kommentaren:
-Men MALMÖ FF-halsduken e oxå snygg!
den hade jag (johanna) glömt bort.....




Kommentarer
charlotte

Nyckeltips. Har nämligen haft samma problem, men har nu en liten korg/ precis innanför dörren där nycklarna numera alltid hamnar på en gång!

kram, kram

2006-09-30 @ 13:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0