Torsdag 19/10

Idag har varit en sån intensiv dag!
En dag då jag skulle behövt både städerska, kokerska, barnpassare, tvätterska, strykerska, handlerska.....
Jag e lite tröööööööööööött............
Klockan 8 lämnade jag de 2 minsta på dagis, Kalle skulle på Heldagsutflykt till Humlamaden och Ingrid på liten utflykt....typ 100 meter från dagis.
Innan dess hade jag stekt pannkakor till Kalle som han beställt.
Sen åkte jag o hade litet möte ang jobb imorgon (på firman) för SYSAV.
Sen var det möte med moltex med Maria o Emma på Espresso House i M-ö.
Det känns så bra att jobba ihop med Emma (hon e finlandsvenska o bara det gör ju att det känns roligt!).
Vi har kul ihop och tycker ungefär samma.
Sen flängde jag runt i M-ö och letade rekvisita till jobbet imorgon och till Moltex next week.
Sen ÅKTE jag runt i små konstiga "affärer" eller vad man ska kalla det, (har aldrig varit där förut), typ i frihamnen och letade "begangnade tegelstenar o takpannor" som det ska vara med imorgon.
Sen åkte jag till Moltex (svedala) för att hämta upp lite grejs till ev.foto på söndag.
Sen åkte jag o hämtade barnen och åkte o handlade.
Hem o vi fick äta fiskgratäng idag igen.
Sen har jag städat toaletter, bäddat rent, tvättat, strykt OCH torkat alla golv!
WHAT CAN I SAY????
Jag hade behövt det ovannämda (städerska, kokerska, barnpassare, tvätterska, strykerska, handlerska OCH,  kom jag på .....EN MASSÖR!!! 
Det skulle jag behöva, eller en ansiktsbehandlingsmassör!!!
Det skulle jag vara värd!!!!
Nu har jag ätit en halv marabou och ska lägga mej i min nybäddade säng och läsa Svensk Damtidning!
Och drömma mej bort lite.....


Kommentarer
Agge

Tack jojjan för det lilla lånet as sjyst.
Tack för att ni ställer upp!!!
Lillbrorsan

2006-10-20 @ 17:45:49
Frida Bergkvist

Du är så jäkla duktig så hälften kunde vara nog! Jag beundrar dig för all din energi och har alltid gjort. Säkert behöver du socker och fett för att orka och det är bevisat-DU FÖRBRÄNNER DET! Kram kämpa på, klart att ni ska ha städerska när du jobbar heltid.....

2006-10-23 @ 14:29:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0