Torsdag 12/10

Ja, jag vet....jag fattar inte att man hinner allting.
Men på ngt sätt gör jag bara det, undra om det e ngt fel på mej????
E jag en förtrollad "robot" kanske...
Just nu längtar jag efter att ha ngt att se fram emot, typ en långresa efter jul t.ex.
Kanske Bali eller ngt.....det  hade varit roligt!

MOLTEX idag, Nils o jag åt frukost på Espresso House och jag mumsade i mej deras goda scones.
Fotade lite pläd-bilder där, sen mötte vi upp Anders (AD på Happy) och jag hade bokat Restaurang "VICTORS" på Lilla Torg för  KUDD-miljö bilder och plädar, det blev riktigt coolt, bara svart, rött och vitt, lite franskt.....
Det flöt på bra, käkade sen lunch på "Mandos" (i våra gamla kvarter), en lövbiff o pommes och bea-sås (jag kan bara inte hjälpa det...att jag älskar sån mat).
Nils o Anders åkte vidare o kollade miljöer och jag sprang runt på stan o förhörde mej om lån av rekvisita.
Åkte hem och hämtade barnen tidigare....
Kvällsmat: varma mackor!

Matilda ringde o frågade om jag ville följa med på Atmosfär (en utav Malmös finaste Restauranger där hon jobbar) och smaka av en 8-rättersmeny imorgon kväll.
Jätteroligt! men jag orkar inte o fredagar e lite "heliga" och familjära för mej.
Ni vet god mat (gärna BEARNAISE-sås), gott vin och bara slapp framför Tv:n.
Så jag tackade nej, det var kanske dumt?
Kollade om jag fått ngt svar angående min "SÖKES" annons från igår men ingen som hört av sig!????
Jag får nog fixa det själv......typ någon "påhittad" dag som inte finns, men som jag kan uppfinna just för sådana här projekt (eftersom min tid inte räcker till).

 Jag gick på mitt 3:dje föräldramöte denna höst, på Ingrids avdelning.
Om Kalles avd. är super så är bara Ingrids avdelning helt super-suverän. Jag kan verkligen inte hitta ngr fel alls. Fin miljö, gulligt hus, harmoniskt och tryggt. Underbar personal som är engagerad och de tar hand om de små på ett helt makalöst sätt. 
Nä, jag överdriver inte.....
Vi fick se på foton på alla barnen, kolla på deras material som de använder och sen på en film som de filmat på alla barnen.
Det mest unika är nog deras "SPA-avdelning". Där Ingrid o de andra barnen få sitta och bada och leka i vattnet med tända ljus.
För att sen ligga på mage på badlakan och  bli masserade!!!!!!  (ingrid hade blivit filmad och vad hon njöt).
Jag blev helt rörd!

Utförsäljning på Moltex på utgående varor 14-21/10. (Svedala industriby).
Kram kram kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0