Tisdag 24/10

Anna kom sent igår när vi sov, planet hade blivit försenat från Amsterdam.
Men vi umgicks på förmiddagen, (trevligt!) eftersom jag inte skulle vara på Moltex förrän 12.
Barnen lämnades oxå sent.
Skönt, eftersom de hämtade senast idag (jag har så dåligt samvete att jag blir så deprimerad av det).
Jag o Emma planerade vidare fotografering ( det e så sjuuukt mkt planering o bilder m.m. så man blir ....).
Vi åkte sen till Malmö för att boka o kolla miljöer till att fota i morgon.
Och det hittade vi, hoppas det blir bra imorgon!
Regnet öste ner när jag körde hem att jag nästan körde av vägen...hemskt!
Åt fläskpannkaka med lingon till kvällsmat och Nils kom sent.
Haft brottningsmatch i sängen allihopa!!!!

Nils o jag har haft vår 1:a "intensiva" diskussion about Moltex.
Ja, det har ju gott förnämligt bra att jobba ihop men idag.....då hade vi lite olika syn på det hele......
Men just nu e det bara Emma o jag som ska styra upp det, för Projekt-ledaren syns inte till och vi e en stylist mindre.... så snart går väl 3-barnsmamman in i.........(inte väggen kanske) men i........sängen.
För min trötthet måste åtgärdas snarast.......



Kommentarer
christina

Du man lever bara en gång, ta hand om dig och gå och lägg dig på kvällarna i tid!!! Det är ingen som kommer att tacka dig för att du ställer upp för alla och fixar och donar! Apropå hämta barnen sent det gör vi oxå med jämna mellan rum. Du måste be om hjälp. Sätt upp lapp på gymnasiet om barnflicka eller jag kan hjälpa dig när jag kan. I nästa vecka kan jag hjälpa dig mån,ons och fredag för då är vi lediga och DU SÄG INTE ATT DET KAN JAG INTE FÖR DET ÄR FÖR MYCKET FÖR MIG MED 5 BARN FÖR DÅ ....eller gör något med mannen.....
Börja ät rosenrot!Men du är så duktig och flitig som en myra som hinner så mycket. Jag hinner inte hälften! VI syns KRAM Christina

2006-10-25 @ 17:58:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0