Tisdag 17/10

Är det inte mina pojkar som blir tillsagda på skolan så e det väl självaste PAPPAN!!! (ja, då NILS).
Måns fröken sa vänligt  men bestämt till Nils idag.
Det hade varit klagomål från ngr föräldrar b.la......
En "pappa" hade i sin  vildaste fart kommit farande på en militärgrön BMX, RÄTT IN PÅ  SKOLGÅRDEN!!!...
För att hämta sin pojke!
Nils kommer nog bli uppkallad till rektorn!
Jajajaaa....

På förmiddagen åkte jag ner till Skanör för att hämta barn-vagnen hos Fam.Sandell (sen de passade barnen), satt där en stund o snackade.
Åkte sen för att jobba...Nils och jag fota till Moltex (Birgitta och Per agerade modeller för "klassisk stil").
De var så duktiga så det gick snabbare än planerat.
Så jag kunde hämta mina ungar tidigare.
Vi åkte hem o hade för en gångs skull en skön eftermiddag hemma hela familjen!
Vi åt kyckling i pita-bröd till kvällsmat.
Och har kollat på en film som Ingrids fröknar filmat från hennes avdelning.
Hela familjen satt bänkade framför datan för att inspektera Ingrids nya polare.
Ingrid satt mest o skrattade o pekade!
Kvällen tillbringade jag genom att sy o stryka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0