Thomas & Charlotte!

Thomas & Charlotte!



Kommentarer
Anna

Tjaba! Nu har jag kollat bloggen. Kul! Fast babydream är ganska lättsamt i förhållande till tonårshell! Käkade mandel nyss. Istället för godis... Ninni ville inte ha fast jag bjöd henne. Efter en stund förstod jag varför. FN vad äckligt med rutten mandel. Skulle ha doggens luktsinne för att slippa obehagliga överraskningar. Det går att öva upp komihågvarjaglanågot minnet. Typ att alla saker har sin speciella plats. Då går man bara dit och hämtar det man vill ha. Haken med det är iochförsig att du måste lägga dit saken på sin plats först för att kunna hämta den sen. Ganska enkelt eller hur? I dag är det storm och sol om vart annat. Är hemma med headbang idag. Ganska onödigt eftersom de har kärnkraftsolycksövning över mitt hus. Dvs en helikopter cirkulerar fem meter över mitt hus sen tre timmar. Inte kul när man vill sova bort huvudvärken! Mycket ska man stå ut med. Ja ja det var en liten Halmstadsrapport! Puss puss

2006-10-02 @ 18:13:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0