Söndag 15/10

Moltex hela dagen.
Hyrt hela "Glasklart" i Sigma-huset hela söndagen för att fota.
Det blev bara såååå cooolt!
Nils fotade Modern Miljö, och det var 7 styckna som jobbade med det + 2 modeller!!!
Nils kusin Christina barmhärtigade sig över oss och tog hand om alla våra 3 barn!!!!!
Och det gick så bra!
Hon passade dem i 10 timmar!!!! Vi är ER evigt tacksamma!!!!
TACK! TACK! TACK!

Kom hem och köpte med oss mat hem, (Birger Kung).
Pratade precis med Karin (svägerskan) och en sak som inte e bra med min blogg ÄR:
Att  Karin alltid har trott (berättade hon precis) att jag lagar gourmet-mat till hela familjen VARJE DAG!
Eftersom hon alltid blir bjuden på det när hon hälsar på oss!
Men nu har jag avslöjat mej!!! VI ÄTER OXÅ SKRÄP-MAT OCH OFTA!!!!
Min Mat-idyll har avslöjats!!!!   :)

Nu är vi trötta och barnen somnade som stockar!
Vi ska snart gå o lägga oss, för nu har vi framför oss ännu en moltex-vecka!
Och till helgen kommer Karin o barnen!!!
Det ser vi fram emot!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0