Onsdag 18/10

Idag fick Nils snällt GÅ med cyklen på skolgården när han skulle lämna Måns....
Måns tyckte det minsann var lite kul att pappa faktiskt fått lite skäll från hans fröken.....

idag hade vi möte på HAPPY om Moltex, jättelänge och strukturerade upp vidare fotografering av katalogen m.m.
Jag har nog en släng av "damp" (koncentrationssvårigheter) jaa...sitta i flera timmar på mötet.
Jag har verkligen myror i rumpan och kan inte sitta still så länge, jag får paniiik!
Åkte sen o åt lunch med Emma (moltex), kyckling o pitabröd (igen).

Åkte sen hem o hämtade barnen o handlade mat.
Måns var o lekte med sin nya favorit kompis Melker och hade det så roligt!
Jag lagade Fiskgratäng och potatismos.
Hela eftermiddagen var i ett enda kaos, ni vet när inte bara 1 barn gnäller, utan 2 eller 3...
Och en vill inte äta och en ramlar o slår sig o en sitter på knäna o petar i maten o e allmänt sur.
Jajaja...det blev bra till slut.
Nils o jag "monterade" upp en ny säng-gavel och 2 nya väggspottar i sovrummet.
Och det e konstigt...............
På Moltex jobbar vi j-bra.
Men det e som om det ligger ngt i luften här hemma, men vi kan INTE samarbeta tillsammans här.
Utan tjafsar om allt, e det inte en mutter som e fel så e det att jag håller dammsugaren fel när Nils ska borra....
Men det blev jättebra och barnen tyckte det blev jättefint och mysigt o ville sova där själva.
Nu ska jag nog gå o lägga mej och Nils duschar, o då vill han ALLTID att jag ska sitta där och skvallra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0