Måndag 16/10

Idag har det varit en lite lugnare dag....
Lämnade tillbaks ALL rekvisita vi hade igår ( o det tog tid!).
Åt en bruschetta till lunch o latte och hjälpte till på Factory med att skriva på fönstrena.
Karin (nils lillasyster) och barnen, Karolina 8 och Henrik 3 kom från Hamburg.
De "mellan-landade" i Malmö 2 timmar innan de skulle ta tåget till Kalmar så jag hann träffa dem 1 timme.
De hade blivit så stora!
Åkte sen o hämtade barnen och hem o lagade Lasagne.
Barnen lekte o bråkade om vems leksaksmotorcykel som åkte fortast!
Nils är på MFF-match och kommer hem sent!
Och man hör på dörrhandtagets rörelse om MFF vunnit eller ej!
Jag har städat o rensat i min hårspänne o gummibandslåda o det tog tid!
Och jag känner mej glåmig och höstful!
Jag längtar till varmare breddgrader.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0