LÅNGT eller KORT?

LÅNGT eller KORT?



Kommentarer
sigrid

vad FIIIINT det blev det kan du halsa nisse! hur mar ni annars? skrattade sa nar jag laste om lilla ingrid hon ar for rolig, verkar ha en vilja som stal vilket ar bra tycker jag. hur mar ni annars? har du tankt pa vad ni onskar er i julklapp an? jag maste borja snart sa manga som vi har att kopa at.. tank pa det och hor av dig nar du vet, okej? annars mar jag bra, familjen aker till mallorca imorgon och blir borta till mandag (kanns lite skont att vara sjalv) pa lordag ska nagra vanner komma hit sen ska vi ga ut hade vi tankt. kanske i sloane square OM det finns nagot roligt stalle har. ha det sa bra. lots of love L-syrran

2006-10-04 @ 09:54:32
Johanna

jag önskar mej redken schampo/balsam, ngt från habitat...
Nils?
Pojkarna kanske ngn pyjamas,
ingrid pyjmas från petit bateu eller tom and daisy.
Så nu har du det...

2006-10-04 @ 17:54:13
URL: http://www.babydream.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0