KOLLA IN EGET VAL AV MÖSSA!

KOLLA IN EGET VAL AV MÖSSA!



Kommentarer
Malin Ahlin

Jag vill se hur hon ser ut om huvudet utan mössa... Har hon fått lite hår eller fortfarande kal. Rakel har inte så mycket att komma med det växer på tvären (typ det kommer bli tjockt ) men inte på längden

2006-10-17 @ 21:18:52
URL: http://mamma.blogg.se/
Johanna

hej!
jo, jag lovar att jag ska lägga in ett foto på henne UTAN mössa!
men nu fick jag dåligt samvete för KALLE, när jag såg att det var dö-länge sen HAN var med på ett inlägg.
Så först kommer han och sen lovar jag visa en skallig Ingrid!

2006-10-17 @ 21:59:07
annelie

Du vet att du måste omvända barnen inom kort.... jag säger bara SMEDBY BOIK!

2006-10-18 @ 20:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0