Fredag 13/10

Jag e SÅÅÅ TRÖÖÖTT!
Jag e så FRUKTANSVÄRT TRÖÖÖTT!!
Jag måste sova mer och lägga mej tidigt!
Varför kan Nils o jag inte göra det då????
På kvällarna blir jag super-pigg igen och känner inte av minsta trötthet, då får man ny energi.
Ngn som har ngt bra tips på hur jag kan gå tillväga med detta problemet?

Idag har jag varit på möte på Moltex på morgonen och förberett inför Söndag (stor foto-dag).
Även planerat inför nästa vecka.
Jag tycker verkligen det e skit-kul att jobba för moltex och det e oerhört inspirerande!
Åkte sen in till stan och sprang runt och fixade rekvisita och kläder till modeller hela långa dagen.
Hann med lunch på "Bonjourni" med Poonam och lilla Natalie (god bönsallad).
Sen vidare till "glasklart-sigma-huset" för att fixa "nyckel-kort" till foto-session på söndag.
Hämtade de små barnen o handlade mat.
Nils hämtade Måns (han har fått x-tra träningstider MFF på Fredagar!!!!! 17-18!!!!).
Fredde Söderström kom  (han ska sova här för Nils o han ska upp tidigt imorgon för de ska tävla imorgon MC-tävling).
Ätit entrecote, klyftpotatis, tomat och BEA-sås!!! såååå himla gott!
Barnen har byggt koja framför tv:n, ätit fredagsgodis o 2 GB-sandwishar var!
Klättrade sen upp till Måns på 2:a vån i våningssängen och gosade med min äldsta son!!!
Vi skrattde så vi tjöt när jag sa att jag var lite orolig att sängen skulle braka samman när jag OXÅ låg där uppe, att vi kanske skulle ramla rakt igenom spjälorna rätt ner på Kalle.
Sen somnade de gott!!!!

MARIA på Moltex, som vi jobbat med, har fått en liten pojke i tisdags, 10 Oktober, en liten WILLE!!!
Nils och jag är så glada för henne o Jörgens skull!!!
Och är övertygade om att de kommer bli världens bästa föräldrar!
De är i trygga händer hos  Nils kusin Christina som är världens bästa barn-sjuksköterska!!!!!
Grattis!!!




Kommentarer
inga dahlqvist

Hej Johanna och Tack för gratulationen i tisdags. Den värmde!!
Lennart och jag åkte iväg till ön Aerö och den lilla satden Aerököping i Danmark några dagar eftersom jag inte ville vara hemma. Vi hade det jätteskönt på denna fantastiska ö. Stan var lite folktom nu men välgigt pittoresk och fin.
Gun och Lennart var där på semester på 50-talet, Lena var också med vid ett tillfälle.
Ett besök där på sommaren kan verkligen rekommenderas.
Kram till er allihop från Inga o Lennart

2006-10-14 @ 09:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0