Torsdag 9/11

 SILIKON-JOJO skriver.......Idag fick jag snällt åka över till Köpenhamn, med fotograf Lasse, kolla in "locations" inför ev.fotografering.
Efter det promenerade jag runt lite själv....b.la till "Blå Ballon" i Österport.
Sen i ilfart till ILLUM och MAGASIN, som börjat med juldekorationer, det e så fiiint!
Inhandlade lite jul-pynt på Notre Damm, så jag kände mej nöjd.
Hämtade barnen tidigt, Kalle hade haft NALLE PUH-fest på dagis, (N.Puh fyllde tydligen 70 år).
ALLA barnen hade blivit målade i ansiktet i 7-milaskogen- tema.
 Kalle var TIGER.
Åkte hem och fixade lite.
Lagade JÄTTEGOD köttfärssås och Italiensk pasta (inköpt i Köpenhamn).
Farmor och Farfar från Kalmar kom, barnen blev jätteglada och det bjöds på bullar och vaniljhjärtan...
Ingrid tyr sig gärna till båda 2 men vill gärna sitta hos "favorit-FARFAR" och gosa och dricka sin välling.
Nu...gnäller hon (glädje-gnäll) så fort hon får se sin flaska.
Och den slukar i ett svep.
TÄNK.......inatt fick jag sova en hel natt efter klockan 24, det e liksom inte sant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0