Måndag 13/11

Min dag började med en resa in till Malmö,....
Det var ju 50% på Butik Blå (favorit-barn-klädesaffären)....
Där var det onaturligt mycket galna mammor som slet och gamade så jag drog mej snabbt tillbaka,
men eftersom jag känner ägarinnan så fick jag lägga undan en vårjacka till Måns iallafall.
Det var kul att stöta på Cissi iallafall,
 -hejhej cissi! Hoppas vi kan luncha snart!!! 
Efter det ringde Poonam och "tvingade" ner mej i Västra Hamnen på lunch, där satt vi och skvallrade och jag fick höra smaskiga historier....
Sen åkte jag o handlade (själv! helt lyxig känsla).
Hämtade barnen tidigt.
Fick bara vänta på Karl som fick MASSAGE på dagis......(jag skulle vilja byta med honom....).
VI hade en soft eftermiddag...
Lagade "mårtensgatan"-gryta med mjölig potatis vilket min man uppskattade!!!
Pojkarna + pappan spelar P2 helt febrilt.
Ingrid har druckit sin kvällsvälling i min famn i gulligt nattlinne och somnat i sin säng....med napp!
Snart ska vi äta GLASS och kolla Fotbollsgalan!



Kommentarer
Cissi

Reor tar fram det värsta ur människan. Borde inte ha satt min fot där, jag som just tillbingat en förmiddag på HM i VR-hysterin. (Behöver jag säga att inköpt plagg redan är avyttrat. Jag är ingen VR-tjej och det visste jag egentligen redan innan jag ställde mig i kön utan för HM den berömda torsdagen 9 november.)

2006-11-13 @ 22:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0