Lördag morgon 4/11

Nils får sovmorgon....stackarn som alltid e trött och jobbar hårt!
Jag har ätit frukost med barnen, Ingrid verkar inte så intresserad av välling längre.....
Drack ytterst lite igårkväll men ratar det varje morgon. Och ingen gröt äter hon heller....
Hon satt nu och pillade lite på skinkan på smörgåsen och blir helt galen när man försöker ge henne mat.
Skriker il-tjut och KASTAR ner allt på golvet och är som ett litet monster.
Kalle minsann dukar av sin tallrik och säjer:
-tack snälla mamma för maten (jag har INTE tvingat han).
Idag ska jag jobba på INSIGHT (barnklädesaffären), mellan 12-17 (det e allhelgona så det e bara öppet då).

LISELOTTE KLINTBERG (min kära "mamma"-kompis jag känt sen graviditeten med Måns) fyller 35 ÅR idag!!!
Jättegrattis till en super-tjej!
Så ikväll ska man då på 35-års/tjejmiddag till henne!
Det ska bli jätteroligt!


Kommentarer
karin uhl

hej johanna
hoppas allt är väl med dig, jag ville bara säga att jag lagt ett bud i ditt namn pa tradera sa du inte undrar. hoppas allt är bra med er, idag hade jag basketmatch igen vi vann med 77 - 22. roligt att vinna!! vi hörs ha en bra söndag
kram karin

2006-11-04 @ 23:38:20
jojan

Hej!
Klart att ni vinner när DU är med!!!!
Det e lugnt, det med Tradera.
Kram JOhanna

2006-11-05 @ 20:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0