INGRID och FAVORIT-FARFAR!!

INGRID och FAVORIT-FARFAR!!


Kommentarer
CHRISTINA

Dom är ju så gulliga och Ingrid ser ut som hon har likheten efter Ingvarsson släkten, men hoppas att hon fått det fina från hennes mors hjärta och det tror jag! JÄTTE SÖT!Man ser vem det är som bestämmer!!!!!!!!!!!!!!!!INGRID DET ÄR COOLT; SÄTT DOM PÅ PLATS!!!!!!!!!!!!

Kram kram
Christina
Jag köpte mig den nya Oilily väskan och plånboken idag, nice faktiskt!

2006-11-10 @ 18:48:34
karin uhl

vilka gulliga komplimanger...
karin

2006-11-10 @ 21:22:55
jojan

Ja, visst e det!
Jag TACKAR och tar åt mej.
jo, man har väl ett hjärta åtmintone....
Kramar till Christina och Karin (2 favoriter).

2006-11-10 @ 21:58:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0