Torsdag 14/12

Vaknade av att klockan INTE ringt så jag typ sprang upp! (det e inte ofta man liksom springer på morgonen....).
Lämnade barn och körde in till stan, till KONSERT-HUSET för stylist-jobb- fotografering för Skåne-trafiken.
Igentligen får jag väl inte avslöja, hmr...men det  var "buisness"bild och snygg äldre man på Konsert.
Indisk lunch på ngt hak vid Konsert-huset.
Sen vidare fotning hemma hos oss, 5 ungdomar m.m.
Allt gick lysande (som vanligt )....
Och det e alltid lika kul att jobba med Lasse (foto) och Göran (ad).

Hämatde barnen och åkte förbi KARMA (ny inredningsbutik i Vellinge) för att inhandla 4 små presenter till Ingrids fröknar.
Brukar typ inte ge presenter själv till dagis-personal.
Men VI är SÅÅÅ tacksamma över detta fantastiska dagis och Ingrids "lilla hus" med ur-gulliga fröknar.
OK, Ingrid e ju cool men iallafall har ändå fröknarna gjort så att hon verkligen storm-trivs.
De har ändå underlättat för oss så vi kan stänga dagis-dörren med ett lugnt hjärta och VETAT att hon har det bra.
Att vi kunnat jobba så himlens mkt som vi gjort denna höst (ok dåligt samvete har man ju alltid och kommer väl alltid ha) och ändå vetat att de tar hand om vår lilla dotter på allra bästa sätt.
Så därför vill VI visa vår uppskattning!
Väl hemma lagade jag kalvfärsbiffar (blivit mkt av den rätten nu) och sås och ris.
MIn sysselsättning denna kväll....strykning, Söderlundh och Bie tv, slagit in julklappar och klappat min utarbetade man som är så duktig.
Hoppas han får en fin julklapp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0