Söndag 10/12

Idag fyller CHRISTINA 36 år (Nils kära kusin och min goa väninna).
Grattis i mängder och hoppas du fick en härlig dag med många små...paket (vilket vi e övertygade om).
En kär vän och en tjej som ställer upp i alla lägen.
Hoppas vi syns snart!

Idag har våra kära släktingar (anna & pauline) åkt hem.
Men först tävlade Pauline en, en gång och denna gång gick det lysande.
Pållan hoppade 1.40, o det e tydligen super!
Grattis Pållan!

Vi har idag tagit det lugnt....
Först fick Nils sovmorgon (min käre man) och sen var vi ute och gick en långpromenad.
Käkade lunch på Mimmas, jättemysigt.
Ingrid sov ute i 2 timmar så det var lugnt och skönt och Nils o jag kunde ägna oss åt våra söta pojkar.
Det var trevligt att äta lunch ute och pojkarna uppskattar det oxå.
Mimmas panncakes e ooootroligt goda, säjer Måns.

Sen till det sura....
Vårt torktummlare e sönder sen 1/2 år tillbaka, och vi hänger blöt tvätt överallt i huset.
Nils fick mana sig att åka till SIBA och inhandla en torktummlare.
Hur roligt är det???
Och hur roligt är det att lägga ut sååå mkt pengar på ngt som i  och för sig är så viktigt, men såååå trist.
I det fallet känner jag mej INTE vuxen...
Jag hatar att lägga pengar på sånt, o innan jul dessutom.
Men Nils fick tag på en BOSCH, tja...det blir nog bra.

Jag lagade honungmarinerade kycklingsbröst, ugnsbakad potatis och sås.
Anna, intygade att Nils e såååååå bortskämd.
NÄSTAN.....restaurang-mat VARJE DAG!
Men ok jag tycker det e kul och han är väl värd det!?
Ikväll har hela familjen suttit (med lussekatter och varm choklad) och tittat på film, LASSIE (gammal hederlig film).
Jättegulligt och jättesorglig.
Det var inte många ögon som var torra....
En härlig Söndag med andra ord.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0