Onsdag 20/12

På tidiga morgonen gjorde vi omplåtningen för Skånetraf, det gick smidigt och bra!
Det e då alltid bäst att vara tillgänglig, flexibel...det lönar sig (fick ett nytt jobb med ID).
Åkte sen hem och kommer inte ihåg vad jag gjorde.
Åkte sen till stan igen och jobbade på Factory.
Det tar ca 45 min att hitta parkering när man ska parkera i stan nu i jule-tid, jäkligt jobbigt.

På Factory är det fullt ös med julklappsinköp.
Jag fixar även med textning/skyltning och fix inför Rean!
(som jag nu slipper.......).
Hämtade barnen, och Vi 4 åt Findus Fiskgratäng (den e verkligen Jätte-god!).
Nils har vi inte sett till,....
Han har jobbat, åkt hem och duschat och sen direkt till julfest i Malmö med hans jobb.
Hoppas han får det roligt!
Jag och pojkarna har tagit det lugnt, kollat Nemo och ätit lussekatter och varm choklad, med tända ljus.
Gott och mysigt!
Med fingret är det si och så med.
Fortfarande ingen känsel på toppen och det djupaste "jacket" känns mest som en stenhård böld!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0