Måndag 4/12

Tjejmiddagen igår hos min chef var Jätte-trevlig.
Hennes man hade lagat en helt super-middag för oss 8 tjejer, och efterrätten då...
De bodde superfint i Skanör.
Idag har jag städat, jag håller med min kusin med att:
jag tycker nästan det e jobbigt med sol, man ser "skiten" SÅ himla lätt då, och det e ju så jobbigt, minst sagt äckligt!

Efter lunch hade jag beställt (påhejat av min man) tid på Gilda-skolan i Malmö.
Det var nog ungefär 5-6 år sen jag var på skönhetsbehandling. Och nu kände jag att jag behövde det mer än någonsin, nu när allt har varit jobbigt och man inte varit på G.
Så en ansiktsbehandling på 1,5 tim OCH en fot-behandlig på 1 tim.
Dyrt var det inte, det enda negativa med att det e en skola är att  man få ligga i ett rum tillsammans med andra.
Men det var himla tjusigt och lugnt med avslappningsmusik.

Hämtade barnen o handlade, lite lagom groggy (eftersom jag somnade under behandlingen).
Lagade kalvfärsbiffar och potatismos, ursäkta men riktigt J-a gott!
Nils kom hem vid 7-tiden och var helt slut.
Har i kväll försökt städa och strukturera gäst-rummet,......men det slutar med att jag ändå "knölar" in allt i garderoben och stänger dörren och sätter typ silvertejp på dörren så att inte den ska sprängas upp av allt man tryckt in där.
Hade verkligen behövt en "organisatör" som hjälpte mej att rensa och sen slänga och sen lägga de sparade grejerna ordentligt i små lådor med lappar på som sedan ställs på bra och osynliga platser.
Ja, DET hade verkligen behövts!



Kommentarer
Malin

Åh vad härligt att gå på behandling det var du väl värd tycker jag. kram

2006-12-05 @ 08:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0