Måndag 18/12

...Kommer snarast att lägga ut en bild på en blodig Mixer och rosa vaniljhorn-deg, OCH ett kött-slamsfinger!
Nä skämt o sido.
Humorn försvann inte med mixern-olyckan!
TACK! alla som tröstat med med snälla ord!
Idag gick jag som sagt till Läkaren, hon blev nästan arg att jag inte hade sytt!
Men förstod mej att jag inte kunde köra med blodig pekfinger, svimfärdig med barn i bilen, sitta på akuten i flera timmar med springande barn...
OCH de sa faktiskt på Sjukvårdsupplysningen att de inte sydde fingrar!?
Men jag får väl ett hemskt ärr efter si sådär 7 månader OM det nu ska ta så länge att läka.
Usch! vad det var jobbigt att få det omlagt EN gång till, jag svimmade nästan där igen!
Jobbade sen på Factory. Moster Matilda följde med hem till oss.
Hämtade barn, Måns följde med en klass-kompis hem.
Åt spagetti och köttfärsås.
Nils jobbade länge (ena fotografen har blivit akut sjukskriven) så nu blev det tydligen inte en lugn vecka för honom.
Usch, nu gör det ont i fingret, kan inte skiva så bra med 9 fingrar.



Kommentarer
christina

Vilken tur att det inte var Nils fingrar, för då hade han väl bett dig att dra en handtralla i allt annat som du gör!!
Du är så enastående duktig JOHANNA!!!!Du är värd något fantastiskt i julklapp och får du inte det, ja då tror då inte jag på jultomten!!

Kramar Kusin Christina

2006-12-19 @ 08:29:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0