Lördag 9/12

Idag har jag jobbat på Insight igen 12-17.
Måns var lite sjuk men Nils o barnen tog sig ändå upp till FLYINGE, för att kolla in kusinen Pauline tävla i sitt första SM!
Det gick inte så bra som förväntat!
Hästen, KEANU REEVES, ville inte hoppa, det var bara Pauline som ville.
Så det var många krokodiltårar som föll efteråt...men herregud, hon är 15 år och tagit sig till SM, det e inte illa det.
Och ni ska se vilken OTROLIGT vilja och styrka och koncentration den unga damen har!!!!
Vad ska det bli av henne mån tro???
Efter  jobbet åkte jag hem, (vart annars?) och fixade.
Nils, Måns och Ingrid var hemma.
Kalle hade fått stanna kvar hos Pauline, och var så lycklig över det!
Han gillar verkligen att strosa omkring bland hästar och hjälpa till att rykta och kratsa.
När han kom hem spatserade han runt riktigt stolt och  berättade om allt han varit  med om.
-Jag har varit i Stallet!!!
OCH så sa han:
-Pauline! Du är verkligen bäst i världen!
Gulligt, tänk att en liten 4-åring avgudar sin 15-åriga tjej-kusin!

Ikväll ska jag bjuda på "Jamie Olivers"-Roaster, med Citron och färska örter inbakat, potatis, sås och gelé.
Till efterrätt Exotisk Mango-glass med bär.
Det e kul att pyssla om Anna och Pauline.
Ikväll ska vi äta och dricka och ha det NICE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0