Lördag 30/12

Idag fick "Neilan" och jag sova till 9 igen!!!!
Barnen sköter liksom sig själva.....
Jag åkte och lämnade pojkarna hos sina sysslingar, de skulle få leka!
Själv åkte jag in till stan för att jobba, skulle fixa lite innan.
Väl inne på "Möllans ost", kom jag på att jag glömt plånboken......JOBBIGT!!!!!
Fick snällt sätta mej i bilen och åka tillbaka till Vellinge för att hämta den, TYPISKT MEJ!!!!
Handlade ost (tills imorgon), nya dricksglas och fina ljus och blommor till NYÅR!
Jobbade sen på FACTORY hela dagen.
Sigrid (som e hemma från London) kom ner från Kalmar tillsammans med mamma o co (som ska fira nyår med Morfar & Inga).
Efter jobbet "tågade" jag och mina "galna systrar", MATILDA och SIGRID till bilen för att åka hem till Vellinge.
Väl hemma spelade vi Matildas Playstationspelet "SING-STAR", allihopa!
Spelet går ut på att sjunga i mikrofon (som Karaoke) och tävla i sång!!!
SKIT-KUL!!!!
Måns vann med låten "....-vi ska gung gunga gunga, du och jag"....
Jag och Matilda tävlade och stred med Kylie Minouqes låt: "in your eyes"........

Barnen somnade och vi lagade Tacos.
Nu sitter vi och dricker vin och Whiskey (matilda och Nils), och har högljudda, men roliga diskussioner!!!
Vi har suttit och "love-bombat" var och en (sagt MINST 10 BRA saker om varandra).
Det kan behövas i dessa "dåliga tider".
NU ska här bli BÄTTRE TIDER!
Mina älskade gulle-systrar!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0