IKLÄDDA JUL-KLAPPSKLÄDER!

IKLÄDDA JUL-KLAPPSKLÄDER!


Kommentarer
Anonym

Vad fina ni är allesammans. Gullig klänning som Ingrid hade du sytt den ??? Galna människa ;)
Hälsa lill Sigrid. Stor kram från oss alla

2006-12-28 @ 22:33:54
jojan

hej!
jag har INTE sytt Ingrids klänning!!!
Den är köpt på ZARA, MEN jag har lagt upp den och i och för sig sytt på en handgjord spets i hals-ringningen.
Visst blev den fin???
Den är mörkgrå sammet.
lite "fanny o alexander"-aktig!
Kram Johanna

2006-12-28 @ 23:43:19
Malin

Hmm den såg jag inte på Zara därimot fluktade jag på en i mörkblå siden sammet som var lite ballong aktig...Kanske ser den i morgon på rean. Kram MAlin

2006-12-29 @ 00:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0