Fredag 8/12

idag har jag jobbat på Insight 10-7, har varit värsta jul-ruschen, så jag har slagit in ett antal julklappar, kan jag meddela.
Det e himla kul hela tiden, man får hjälpa alla slags människor, e det inte gulliga Farmödrar som köper till busiga barn-barn, så e det Bestämda Mammor eller förvirrade Pappor!!!
Nils, den TOTALT utarbetade slutade tidigt idag, klockan 5!!!! så han hämtade Måns till MFF-träningen.
Jag hämtade de små och åkte hem.
Nyduschade sitter nu pojkarna med sin pappa och spelar "blixten" och har beställt "MYS", (vilket innebär popcorn och glass), det e bara att ta upp beställningen och servera dem.
Ingrid sitter i säcken med sin välling och är gulligast i världen.
Själv sitter jag och skriver och dricker ett glas vin och lyssnar på "jamie Cullum", superbra cd, lite sinatra-aktig!
Köp den, bra julklapp!

Anna & Pauline har varit i Flyinge och rapporterna därifrån var goda.
Allt hade gått bra och Pauline var nöjd, vilket e huvudsaken.
Jag ska laga en festmåltid, 
Fläskfilé med citronolja och pesto, potatis och rotfrukter i ugn och bönor och rödlök i en höst-vinigrette.
Till efterrätt kommer det serveras jordgubbglass och jordgubbar, jag hittade i affären.
Sen ska vi väl umgås och ha en skön fredagskväll tillsammans!....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0