Fredag 29/12

....idag låg föräldrarna i sängen tills klockan 10.00!!!!
Ingrid vaknade först, (obs! fick välling efter ett tag), hon hann att dra ut en utav sina lådor och dra ut alla kläder, och försöka dra på sig dem, OCH "klapprade" runt i mina högklackade skor.
Kalle och Måns sov vaknade sen och satte snällt på tv:n medans vi halvsov, underbart!
Sen frukost......
Jag jobbade inte! för det behövdes inte på Factory, (lite folk), så det var faktiskt skönt att fortsätta packa upp, tvätta och försöka städa....hmr...väldans svårt med alla barn som drar fram alla leksaker.
Efter lunch åkte jag och pojkarna till Toppen-gallerian i Höllviken och hämtade min julklapp som jag glömt, delikatess-låda och prenumeration på Mat & Vänner i 1 år!!! Schysst!!
Sen åkte vi 3 och storhandlade.
Nils var hemma och fixade (Ingrid sov).
Ikväll har vi tittat på "Polar-expressen" (Kalles julklapp), den e himla gullig!
Nils och jag har ätit färsk pasta, fläskfile och gorgonzola-sås, gott och fettigt! 

Nils försöker skissa på hus-ritningarna till vår över-våning som vi eventuellt ska renovera.
Himla svårt att veta hur och var alla rum ska ligga, toalett, etc.
Och jag vill verkligen att alla 3 barn ska har varsitt rum, kanske lyxigt, men.....det vill man ju.
Annars försöker man fixa o dona inför Nyårsfesten vi ska ha hos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0